"Dzisiaj jest pierwszym dniem reszty twojego życia"

Jonathan Carroll

Joanna B. Hałaj

Dr Joanna B. Hałaj - psycholog

Prowadzi psychoterapię dzieci, młodzieży, dorosłych i par metodą integratywną. Ukończyła studia psychoterapeutyczne w Polskim Insytucie Psychoterapii Integratywnej. Celem uzupełniania wiedzy i pogłębiania doświadczenia, ukończyła szkołę trenerów zarządzania, studia podyplomowe z psychosomatyki oraz neurologopedii. Brała udział w kursach, szkoleniach i konferencjach z seksuologii.

Doświadczenie w psychoterapii uzyskiwała uczestnicząc w specjalistycznych kursach w Polsce i Kanadzie. Odbywała staż na oddziale psychiatrycznym w Krakowie i Toronto. Nieustannie kształci swój psychologiczno - psychoterapeutyczny warsztat pracy.

Oprócz własnej praktyki psychologiczno - psychoterapeutycznej, pracuje jako adiunkt, prowadząc wykłady z zakresu szeroko pojętej psychologii m.in. "Psychologia kliniczna i psychoterapia", "Profilaktyka, poradnictwo i terapia małżeństwa i rodziny", "Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży", "Rozwód jako kryzys", "Komunikacja interpersonalna", "Psychologia biznesu", "Psychologia zarządzania". Były kierownik pracowni psychologii zdrowia w Instytucie Pielęgniarstwa i Położnictwa Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego. Współautorka 3 książek z psychologii i ponad 50 artykułów o tematyce psychologicznej. Prowadzi badania naukowe z zakresu psychologii osobowości. Bierze udział w projekcie unijnym pt. "Myśl krytycznie i filozoficznie". Jest członkiem Senatu i Rady Wydziału Wyższej Szkoły Ekonomiczno - Inżynieryjnej w Rzeszowie.

Zawodowo i prywatnie psychologia jest jej pasją. Zwykła powtarzać za Konfucjuszem: "Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować ani jednego dnia w życiu" jednocześnie podkreśla za Platonem: "Bądź miły, każdy kogo spotykasz toczy ciężką batalię".

Pozostaje pod stała superwizją (uczestniczy w spotkaniach z innym specjalistą posiadającym certyfikat superwizora. Celem superwizji jest zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług terapeutycznych).